петак, 24. децембар 2010.

W.A.S.P, Sofia (Bulgaria) 17.11.2009


WASP u Sofiji, pet godina kasnije…

Prostor: Hala Hristo Botev rasprodata je dan pre koncerta. Po nekim informacijama u prodaju je pusteno 3.200 karata. U Sali je jos moglo da se nagura par stotina ljudi ali su organizatori bili posteni pa nisu stampali jos karata (ili ih je menadzment WASPa na to naterao). Po prvi put sam video da ljudi nose natpise TRAZIM KARTU i bukvalno mole za kartu vise.

Ponesto o svirci: Set lista je bila standardna osim sto je izbacen Headless Children. Na internetu se moze videti papir koji je bio na bini i na kome je pomenuta pesma preskrabana. Sta li je navelo Blackija da to uradi ostace misterija. Sou je bio na nivou ali mi je sve delovalo nekako uigrano i pripremljeno. Pevanje je bilo dosta dobro a i ostali muzicari pokazali su zavidan kvalitet. U pozadini su bila dva video bima ali je samo jedan radio. Na nekim pesmama mi je totalno odvukao paznju kao npr. spot za pesmu Babylon’s burning koji ranije nisam gledao. Pratio sam ,,antihriste’’ kako se redjaju na ekranu: Hitler, Staljin, Sadam, Gadafi... Plasio sam se da ne vidim Milosevica, a na kraju sam docekao i ,,crnog antihrista’’ Obamu. U podeli hale na levu i desnu stranu, na I Wanna Be Somebody bio sam u desnom delu, koji je takmicenje izgubio, zasluzeno. Vrhunac je bio na zavrsetku Chainsaw Charlie i naravno, na I Wanna Be Somebody i Blind in Texas.

Slucaj Blackie: Nemam nista protiv ,,Oce nas’’ i krscenja na bini, naprotiv. Ono sto meni smeta je to da covek koji se predstavlja kao pravi hriscanin toliko laze. A o tome sto ne svira Animal iz ,,religioznih’’ razloga, sto menja tekstove svojih pesama (Chainsaw Charlie) na mestima gde su psovke, da ne govorim... Ipak, za to sto sam dobar deo koncerta proveo u utvrdjivanju da li Blackie stvarno svira gitaru ili pozira, sam sam kriv. Lepse bi bilo da nista nisam znao, da informacije o beogradskom koncertu i set listu nikad nisam ni cuo... Ovako, bilo je dobro a moglo je bolje, mnogo bolje... I na kraju da kazem i svoj stav. Ocigledno je da  Blackie nije kvalitetan kao covek ali to ne umanjuje ono sto je uradio za heavy metal i milione ljudi na planeti.

01. On Your Knees
02. The Real Me
02. L.O.V.E. Machine
03. Crazy
04. Babylon's Burning
05. Wild Child
06. Hellion / I Don't Need No Doctor / Scream Until You Like It
07. Arena Of Pleasure
08. Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue)
09. The Idol
10. Take Me Up
11. I Wanna Be Somebody
--------
12. Heaven's Hung In Black
13. Blind In Texas

Нема коментара:

Постави коментар