петак, 24. децембар 2010.

KREATOR, Sofia (Bulgaria) 08.02.2009


Ekstremna agresija jaca od nestanka struje ili ti Mile protutnjao sofijskom prugom a lajkovacku ce da preskoci…


PROSTOR: Sala Univerzijada je bez razmisljanja odlicna za koncerte. Njen kapicitet verovatno ide i do 5000 ljudi. Ispred bine je prostor oblika pravougaonika. Dakle omogucava da veliki broj ljudi bude veoma blizu bendu. Posle toga se uzdize ogromna monumentalna tribina. Ja procenjujem da ima i do 3000 sedista…

PREDGRUPE: Za razliku od prethodnih veceri sada sam se trudio da predgrupe preskocim. Video sam samo poslednju pod imenom Caliban. Ljudi su izgledali kao da su dosli sa  ulice. Pevac koji je bio izgledom poput onih sa Evrovizije drao se kao da peva u Napalm Deathu. Svirali su oko 45 minuta. Bili su dobro primljeni od publike.

SVIRKA : Kreator je svirao tacno 100 minuta. Set lista bila je dobra. Ne zameram ni nekoliko novih pesama jer sam u poslednje vreme promenio misljenje o novom albumu. Kvalitet postoji i tekstualno i muzicki. Ceo nastup pratili su snimci sa video bina. Nekad su to bili spotovi pesama koje su svirane u tom trenutku a nekad nekakve slike. Uglavnom, vizuelno koncert je bio bolji od ostalih. Ono bez cega ovaj izvestaj ne moze je nestanak struje. Taman je krenula Extreme Agression. I bum. Mrak. Prekid je trajao desetak minuta. Ipak, iako je Mile bio nervozan zbog toga, sve se nastavilo u najboljem redu. Zvuk je posle toga bio neko vreme losiji ali je sve doslo na svoje mesto. Koncert zasluzuje visoku ocenu i pored toga sto nisu bile meni omiljene Some Pain Will Last i Renewal.

ATMOSFERA: Bila je na nivou Bugarske. Broj gledalaca ne mogu tacno da procenim ali bih mogao reci da je bilo bar 2500-3000. Obilovale su ceste masovne sutke koje je neretko i Mile ,,narucivao’’. Cak je i on spomenuo da je od nekog cuo da je ovda publika luda.

VRHUNAC: Verovatno na Phobia mada je tesko reci. Bilo je dosta momenata koji su angazovali ogroman broj ljudi.

MOJ VRHUNAC: Phobia i People Of The Lie (pre skoro 18 godina sam tu pesmu prvu put procitao u Hard Metalu, kako vreme leti…)

SPECIJALNI UTISAK: Trenutak nakon nestanka struje, kada je bend napustio binu a svi poceli da skandiraju KREATOR, deru se i udaraju nogama o parket.

I na kraju, proslu turneju sam preskocio jer se zvala Enemy Of God. Za ovu sam nasao zajednicki jezik sa ,,djavolom’’ tj. Miletom.

Set lista :

01 Hordes Of Chaos
02 Warcurse
03 Extreme Agression
04 Phobia
05 Voices Of  The Dead
06 Enemy Of God
07 Destroy What Destroys You
08 Pleasure To Kill
09 People Of The Lie
10 Coma Of Souls
11 The Patriarch
12 Violent Revolution
13 Terrible Certain
14 Betrayer
bis
15 Amok Run
16 Riot Of Violence
17 Flag Of Hate
18 Tormentor

Нема коментара:

Постави коментар