среда, 24. октобар 2012.

15.10.2012, OVERKILL, 3 INCHES OF BLOOD, MEET FACTORY, PRAGUE, CZECH REPUBLIC



HEAVY METAL OKTOBAR U PRAGU II



PUTOVANJE i BORAVAK (nastavak): U samom Pragu pored poznatih turističkih atrakcija našli smo i jedan cd-dvd šop gde smo mogli da nadjemo skoro sve albume koji su nam padali napamet, kao i odličan izbor metal majica i suvenira uglavnom novijeg datuma. Možda je i bolje što nije bilo vise para bojim se da bih tamo ostavili… Pored raznih vrsta piva (crni Kozel mi je apsolutni favorit) probali smo i nekoliko vrsta kobasica na nekom sajmu hrane koji se održavao u centru.

OVERKILL: Odlazak u „penziju” koji sam najavio na kraju ove godine ne bi imao preteranog smisla ako bar jednom ne bih video i thrash metal legende iz Nju Dzersija. Na ovoj turneji Overkill je imao tri predgrupe od kojih smo mi pogledali samo poslednju, 3 Inches of Blood. U iščekivanju zvezda večeri nismo im se mnogo posvetili. Prostor u Pragu, kao što mu ime kaže, ličio je na neku napuštenu fabriku. U odredjenim delovima „sale” je zvuk bio nešto lošiji, pa smo bili prinudjeni da se povučemo malo unazad.
Pre nekoliko reči o samom koncertu želeo bih nešto da podvučem. Zaista teško je naći bend koji je počeo osamdesetih godina a da mu je poslednji album jedan od najboljih u karijeri. Ovo je bez sumnje slučaj sa Overkillom. Moram da priznam da ranije nisam mnogo slušao ovaj bend. Tek sa izlaskom sjajnog The Electric Age albuma posvetio sam im dužnu pažnju. Ovogodišnji album ulazi u sam vrh kandidata za metal izdanje godine. Srećom bend nas je te večeri počastio sa tri pesme sa albuma medju kojima su i moja dva favorita Save Yourself i Electric Rattlesnake. Drugopomenuta može bez problema biti proglašena hitom godine. Ostatak set liste bili su hitovi iz svih delova karijere a zastupljeno je bilo preko deset albuma. Zaista beskompromisna svirka koju su predvodili dvojac Bobby Blitz i D.D Verni, jedini preostali članovi od osnivanja. Ukupno sat i trideset tri minuta. Bez mnogo suvišne priče samo kvalitetno rokanje koje se po običaju završava obradom FuckYou. Što se tiče publike procenjujem da je bilo oko 700-800 ljudi. Njeno ponašanje bilo je zadovoljavajuće ali vidjao sam bolje, kako drugde, tako i u samoj Češkoj.
Na kraju mogu da kažem da sam potpuno zadovoljan nastupom Overkilla. Drugačije nisam ni očekivao. Jedan od onih bendova koji daje maksimum na bini. Sve preporuke za one koji ih još nisu gledali.

set lista:
01.  Come and Get It
02.  Bring Me the Night
03.  Rotten to the Core
04.  It Lives
05.  Electric Rattlesnake
06.  Hello From the Gutter
07.  Ironbound
08.  Save Yourself
09.  The Wait - New High in Lows
10.  Thunderhead
11.  Old School
12.  Who Tends the Fire
13.  In Union We Stand
14.  Elimination
bis:
15.  Coma
16.  Fuck You / Powersurge


Нема коментара:

Постави коментар